Pląs na trampolinach

Mississauga, Ontario, Kanada, 29 września 2012

Wszyscy znamy popularny pląs ‘’Skacz ruszaj tyłkiem’’, więc można powiedzieć ze 29 września 2012 roku, wędrowniczki ze szczepu Szarotki robiły dokładnie to! Nasza drużyna wędrowniczek, Górski Potok wybrał się do parku trampolinowego SkyZone, który znajduje się w Mississuadze. Odbyła sie krotka zbiórka, a następnie nareszcie zaczęłyśmy skakać na trampolinach!

2012.12 trampolina szarotki


Przez godzinę skakałyśmy, robiłyśmy fikołki, grałyśmy w Dodgeball na trampolinach, a przede wszystkim, wspaniale się bawiłyśmy. Nawet nasza drużynowa, Druhna Weronika, trochę z nami poskakała!

Nie była to tylko fajna zbiórka, był to kreatywny sposób, aby pracować nad naramiennikiem. Celem zbiorki było rozpoczęcie pracy nad pierwszym płomieniem naramiennika, czyli siłą ciała. Zbiórka była wspaniałym sposobem , aby trochę poćwiczyć i wykorzystać nasza dodatkowa energie. Juz po godzinie skakania, byłyśmy wykończone i koniecznie potrzebowałyśmy odpocząć. Wiec spędziłyśmy resztę czasu omawiając pomysły na następne zbiorki, i na rok harcerski.

Była to kolejna udana zbiórka i naprawdę skakałyśmy i ruszałyśmy tyłkami! Był to dzień niesamowity, i mam nadzieje ze w przyszłości bedzie wiele podobnych.

Victoria Woznowski
Gorski Potok
Szczep Szarotki

Advertisements
Ten wpis został opublikowany w kategorii Kanada. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s