Świąteczny Kiermasz w Chicago

Chicago, USA, 21 – 22 marca 2015 

W dniach 21 i 22 marca, odbył się doroczny Świąteczny  Kiermasz w  Chicago organizowany przez KPH.  Kiermasz to jest akcja zarobkowa dla naszych druzyn harcerskich, gdzie sa ciekawe stoiska przygotowane przez kazda druzyne.

2015.04 Chicago Kiermarsz 3

W kazdy rok, mamy gry stale, na przyklad jest kolo fortuny, rzut mlodosci, operacja harcerza.  Harcerze rowniez  robia pyszne smoothies z roznych owocow. Bylo tez kilka gier pod temat tego roku harcerskiego. Zuchy, w tym roku, mieli sprawnosc “Malego Powstanca” i “cyrkowiec”. Wiec stoisko zuchowe mialo bardziej cyrkowe gry na przyklad  rzucanie pilki aby zwalic puszki oraz wiele innych ciekawych gier..  Hufiec „Tatry”  i „ Warta”  zaprezentowały  bardzo ciekawy program. W tym roku podczas Kiermaszu, po raz pierwszy, odbył się konkurs śpiewu pomiędzy drużynami Harcerek.  Zasadą  konkursu   było zaprezentowanie  przez  harcerki  piosenki  zlotowej, “Ogniska juz Dogasa Blask” lub innej,  dowolnie wybranej, np. “Stokrotka”, ktora otrzymala pierwszse miejsce. Każda drużyna przepięknie sie zaprezentowała i zaśpiewala. Mamy nadzieję,  że taki konkurs będzie nową tradycją podczas Kiermaszu.

Podczas Kiermaszu wystepowaly harcerski zespoly taneczne „Lechici” i Orleta.. Jest to przepiekne widząc naszą polską kulture tutaj w Chicago. Rowniez na zakonczenie, byla loteria z bardzo ciekawymi nagrodami. Bardzo dziekujemy Kołu Przyjaciół  Harcerstwa za  przygotowanie  pyszna polska kuchnie dla naszej harcerskiej rodziny.  Zuchy i Harcerze fajnie się bawili przy każdym stoisku. Każdy znalazł cos dla siebie.

Pozdrawiamy! CZUWAJ!

Basia Koszarek pion. 
Hufiec Tatry, Chicago

 

Advertisements
Ten wpis został opublikowany w kategorii USA. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s